Unreal3.2.x Spama takılanları kanalda gösterme
Klasör: Unreal3.2*/src/modules
Dosya: m_message.c
Bul;
1 |
char *_StripControlCodes(unsigned char *text); |
Altına ekle;
1 |
void gonder (char *nick, char *kim, char *yazi); |
1. Bulun;
1 2 3 4 5 6 |
if (MyClient(sptr)) { ret = dospamfilter(sptr, *text, (notice ? SPAMF_USERNOTICE : SPAMF_USERMSG), acptr->name, 0, NULL); if (ret < 0) return ret; } |
Bununla degiş;
1 2 3 4 5 6 7 8 |
if (MyClient(sptr)) { ret = dospamfilter(sptr, *text, (notice ? SPAMF_USERNOTICE : SPAMF_USERMSG), acptr->name, 0, NULL); if (ret < 0){ gonder(sptr->name, acptr->name, *text); return ret; } } |
2. Bulun;
1 2 3 4 5 6 |
if (MyClient(sptr)) { ret = dospamfilter(sptr, text, notice ? SPAMF_CHANNOTICE : SPAMF_CHANMSG, chptr->chname, 0, NULL); if (ret < 0) return ret; } |
Bununla degiş;
1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
if (MyClient(sptr)) { ret = dospamfilter(sptr, text, notice ? SPAMF_CHANNOTICE : SPAMF_CHANMSG, chptr->chname, 0, NULL); if (ret < 0){ gonder(sptr->name, chptr->chname, text); return ret; } } |
m_message.c en altına ekle;
1 2 3 4 5 6 7 |
void gonder (char *nick, char *kim, char *yazi) { aChannel *shptr; shptr = find_channel("#reklam", NULL); if (shptr){ sendto_channel_butserv(shptr, &me, ":Reklam PRIVMSG %s : Yapan:%s Yapilan: %s Mesaj:%s ", shptr->chname,nick,kim,yazi); } } |
Bu işlerimleri yaptıkdan sonra
cd Unreal3.2*
make
./unreal rehash
Sonuç olarak /spamfilter komutu ile eklediğiniz herşey #reklam kanalına yansıyacaktır.
önceki yazımızda « Unreal3.2.x SAJOIN komutunu X kişiye kullanmayı yasaklamak makelemiz var.
Unreal3.2.x Spama takılanları kanalda gösterme İle Benzer Sohbet Yazıları
Unreal3.2.x Spama takılanları kanalda gösterme yazına yapılan yorumlar