Unreal3.2 Services botlarını normal kullanıcı gibi göstermek
Klasör: Unreal3.2.x/src/modules
Dosya: m_whois.c
BULUN:
1 |
static char buf[BUFSIZE]; |
ALTINA bu kodu ekleyin:
1 |
const char *ServisBotList[] = {"NickServ", NULL}; |
—
BULUN:
1 2 3 4 |
if (!(IsULine(acptr) && !IsOper(sptr) && HIDE_ULINES)) sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISSERVER), me.name, parv[0], name, user->server, a2cptr ? a2cptr->info : "*Not On This Net*"); |
BUNUNLA DEĞİŞİN:
1 2 3 4 |
/*if (!(IsULine(acptr) && !IsOper(sptr) && HIDE_ULINES)) sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISSERVER), me.name, parv[0], name, user->server, a2cptr ? a2cptr->info : "*Not On This Net*");*/ |
SONRA ALTINA BUNU EKLEYİN:
1 2 3 4 5 6 7 |
if (!(stricmp(parv[1], ServisBotList[0]))){ sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISSERVER), me.name, parv[0], name, user->server, a2cptr ? a2cptr->info : "*Not On This Net*"); }else{ sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISSERVER), me.name, parv[0], name, me.name, me.info); } |
unrealircd‘in ana dizininde make komutunu uygulayın. mIRC ya da SSH üzerinden de yapılan işlemlerin hayata geçirilmesi için de, rehash komutunu kullanın.
Ayrıca webtv.c, üzerinden de bu düzenlemenin yapılması gerekiyor, çünkü /msg irc whois nick komutuyla da whois çekilebiliyor. Bu editi kullanmak isteyen arkadaşlar aynı mantıkla yapabilirler..
önceki yazımızda « Unreal3.2 Bağlı kalma süresi -(İdle, whois) makelemiz var.
Yazı kategorisi : Unreal3.2.x
yorum yok
Unreal3.2 Services botlarını normal kullanıcı gibi göstermek İle Benzer Sohbet Yazıları
Unreal3.2 Services botlarını normal kullanıcı gibi göstermek yazına yapılan yorumlar