mIRC Şişe çevirme oyunu
mirc şişe çevirme oyunu kodları;
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 |
on *:text:*:#Sisecevir: { if $1 == !varim || $1 == !varım { if %disc. [ $+ [ $nick ] ] { msg $chan Oyundan uzaklaştırıldınız, lütfen ceza sürenizin dolmasını bekleyiniz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $nick msg $chan 4 $nick oyuna dahil oldu. } else { msg $chan 4 $nick 1zaten oyuna dahil olmuşsunuz. } } if $1 == !yokum { if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan Siz zaten oyuna dahil olmamışsınız. | return } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg $chan 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return } } if $1 == !cevir || $1 == !çevir { if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan Oyuna dahil olmadığınız için !cevir yapamazsınız. | return } if ($token($hget(oyun,Başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Oyuncu bulunmadığı için !cevir komutunu kullanamazsınız. | return } if ($token($hget(Oyun,Başlayanlar),0,32) == 1) { msg $chan Şuan oyunda sadece bir kişi dahil olmuştur ve oyun en az iki kişi ile oynanmaktadır. | return } if $hget(Oyun,Durum) == 1 { msg $chan Soru ve cevap işlemi tamamlanmadıkça şişe tekrar çevrilemez! | return } msg $chan 10Şişe dönüyor bekleyiniz.. var %tab = $hget(oyun,başlayanlar) var %s = $numtok(%tab,32) var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32) var %a = $remtok(%tab,%q,32) var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32) msg $chan 4 %q soracak ---> 2 %k cevap verecek. hadd -m Oyun Durum 1 hadd -m Oyun SoruNick %q hadd -m Oyun SoruCevap %k .$+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan } if $1 == !s { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg $chan !s ve !c komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg $chan Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 1soru sorabilir ve 2 $hget(Oyun,SoruCevap) 1cevap verebilir. | return } if $hget(Oyun,Soruldu) == 1 { msg $chan Sadece bir defa soru sorabilirsiniz. | return } if !$2 { msg $chan Sorunuzu tam olarak belirtiniz. | return } else { $+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan | msg $chan 4Soru - $hget(Oyun,SoruNick) : $2- | hadd -m Oyun Soruldu 1 } } if $1 == !c { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg $chan !s ve !c komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg $chan Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 1soru sorabilir ve 2 $hget(Oyun,SoruCevap) 1cevap verebilir. | return } if $hget(Oyun,Soruldu) != 1 { msg $chan Sorunuz henüz sorulmadı, lütfen bekleyiniz. | return } if !$2 { msg $chan Cevapınızı tam olarak belirtiniz. | return } else { $+(timer,soru) off msg $chan 2Cevap - $hget(Oyun,SoruCevap) : $2- msg $chan Soru ve cevap işlemi tamamlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 } } if $1 == !oyuncular { if !%oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] { inc -u120 %oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Oyuna dahil olan hiç kimse yoktur. | return } msg $chan 5 $replace($hget(oyun,başlayanlar),$chr(32),$+($chr(32),-,$chr(32))) şuan oyundadır. } else { msg $chan 5!oyuncular komutunu sürekli kullanamazsınız. ( 2 dakikada bir defa oyuncular listelenir. ) } } if $1 == !dis { if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg $chan !dis ve !reset komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return } if !$2 { msg $chan Lütfen diskalifiye edeceğiniz nicki belirtiniz. Kullanımı : !dis nick | return } if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Şuan oyun listesinde kimse bulunmamaktadir. | return } if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$2,32)) { msg $chan $2 Oyuncular listesinde bulunmamaktadir. | return } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$2,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg $chan 2 $2 1nicki, 4 $nick 1tarafından oyundan diskalifiye edildi ve 10 dakika boyunca !varim komutuyla oyuna dahil olamayacak. inc -u600 %disc. [ $+ [ $2 ] ] if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$2,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$2,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } if $1 == !reset { if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg $chan !dis ve !reset komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return } else { msg $chan Oyun sıfırlanmıştır. !varım komutu ile oyuna tekrar dahil olup, şişeyi çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } } } on *:quit: { if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Sisecevir 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } } on *:part:#Sisecevir: { if $nick == $me { hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Sisecevir 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } } on *:nick: { if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $newnick msg #Sisecevir 2 $nick oyundan ayrıldı. msg #Sisecevir 4 $newnick oyuna dahil oldu. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { hadd -ms Oyun SoruNick $newnick } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { hadd -ms Oyun SoruCevap $newnick } } } on *:kick:#: { if $knick == $me { hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$knick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Sisecevir 2 $knick oyundan atıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$knick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$knick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } alias sıfırla { hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 msg $1 Süre zaman aşımına uğradı, 3 dakika içersinde soru cevap tamamlanmadığından oyun sıfırlanmıştır. Şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. } alias hs { if (!$1) { var %1 = 1 while ($hget(%1)) { echo -: TABLO: $v1 | inc %1 } } var %1 = 1 while ($hget($1,%1).item) { echo -a Tablo: $hget($1) - ITEM: $v1 - DATA: $hget($1,%1).data inc %1 } } on *:start:{ emailaddr Mesgul@ fullname Şişe Cevirmece Botu nick SiseCevir anick SiseCevir1 server irc.mesgul.net:6667 } on *:connect:{ if $server == irc.mesgul.net { hfree -sw * oper opernick operpass nickserv ghost SiseCevir nickşifresi nickserv release SiseCevir nickşifresi join 0,0 nick SiseCevir nickserv identify nickşifresi .timer 1 2 join #Sisecevir } } |
önceki yazımızda « Radyo istek paneli (mIRC HTTPd) makelemiz var.
Etiketler
mirc şişe oyunuimirc şişe çevirme oyunu mIRC Şişe çevirme oyunu İle Benzer Sohbet Yazıları
mIRC Şişe çevirme oyunu yazına yapılan yorumlar