Unreal3.2.x Client connecting(GIRIS) ve Client exiting(CIKIS) mesajına fullname ekleme
Merhabalar,
Ön açıklama!
Client connecting on port(GIRIS) ve Client exiting:(CIKIS)bu çıktılar sizlere yabancı gelmiyordur umarım..)
OPER olan bir kişinin statüs ekranın da giriş, ve çıkış, olduğun da bu çıktılar oluşmaktadır. Bir kaç örnekle konuyu hem zenginleştirelim hemde detaylı bir açıklama ile konumuzu pekiştirelim..)
Giriş olunca, orjinal çıktı bu şekilde oluyor.
Alıntı:
Notice — Client connecting on port ¿: Aytac (–@1.1.1.1) [clients]
Editli halinde giriş olunca,
Alıntı:
Notice — Client connecting on port ¿: Aytac (–@1.1.1.1) (ircalem web user) [clients]
Klasör: -> Unreal3.2*/src/
Dosya: -> (send.c)
BULUN,
1 2 3 |
"*** Notice -- Client connecting on port %d: %s (%s@%s) [%s] %s%s%s", sptr->listener->port, nick, user->username, user->realhost, sptr->class ? sptr->class->name : "", |
DEGISTIRIN,
1 2 3 |
"*** Notice -- Client connecting on port %d: %s (%s@%s) (%s) [%s] %s%s%s", sptr->listener->port, nick, user->username, user->realhost, sptr->info, sptr->class ? sptr->class->name : "", |
#################
BULUN,
1 2 |
ircsprintf(connectd, "*** Notice -- Client exiting: %s (%s@%s) [%s]", nick, user->username, user->realhost, comment); |
DEGISTIRIN,
1 2 |
ircsprintf(connectd, "*** Notice -- Client exiting: %s (%s@%s) (%s) [%s]", nick, user->username, user->realhost, sptr->info, comment); |
İlgili bölümde make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın. Böylece artık giriş ve çıkış bilgilerinde Fullname, bilgilerini de görebileceksiniz.