Unreal3.2.x Map komutunu değiştirmek
![eggdrop](https://www.ircalem.net/wp-content/uploads/2018/11/unreal1-570x258.jpg)
# Klasör: Unreal3.2-/include/
# Dosya: (msg.h)
BULUN,
1 |
#define MSG_MAP "MAP" /* MAP */ |
DEGISTIRIN,
1 |
#define MSG_MAP "MAPX" /* MAP */ |
# Klasör: Unreal3.2-/src/modules/
# Dosya: (m_map.c)
BULUN,
1 |
#define MSG_MAP "MAPS" |
DEGISTIRIN,
1 |
#define MSG_MAP "MAPSX" |
UnrealIRCd‘in ana bölümünde, make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın. Bu sayede MAP komutunu MAPX olarak değiştirmiş olduk.
![önceki yazı](https://www.ircalem.net/images/quote.png)
Unreal3.2.x Map komutunu değiştirmek İle Benzer Sohbet Yazıları
Unreal3.2.x Map komutunu değiştirmek yazına yapılan yorumlar